x

תמיכה

Technical Support & System Team Leader (215)

145907

תיאור התפקיד: 

ניהול צוות תמיכה  במוצר מורכב בתחום אבטחת מידע וסיסטם בעבודה מול צוותי סיסטם של לקוחות בעולם 

שילוב עבודה מעשית hands on עם ניהול צוות קטן של מהנדסי תמיכה וסיסטם 

פתרון בעיות אפליקטיביות ובעיות סביבה, תקשורת ורשתות 

תמיכה מרחוק בלקוחות בעולם ברמה Tier 2-3 בהתקנה והגדרה של מוצר בתחום אבטחת מידע בסביבות מורכבות וגדולות בעולם 

הקמה ותחזוקה של סביבות ענן SaaS - Azure, AWS 

הקמה ותחזוקה של סביבות מעבדה מורכבות ובדיקות של תצורות עבודה שונות 

ביצוע הדרכות ומצגות טכניות של המוצר ללקוחות  

כתיבה של תיעוד ומדריכים 

הבנה  של צרכי אבטחת מידע של הלקוח ויכולת מתן מענה מתאים על בסיס מוצרי החברה 

ניהול משימות סיסטם - הקמת סביבות מעבדה הכוללות אינטגרציה עם מוצרים אבטחה של חברות מובילות כדוגמת Symantec, McAfee, F5, IBM, VMWare. 

לא נדרשות נסיעות 

לעיתים עבודה מעבר לשעות הרגילות מול לקוחות בזמני פעילות אחרים.  

  

דרישות: 

ניסיון בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות ואבטחת מידע - חובה 

אנגלית רהוטה- דיבור וכתיבה 

היכרות עם נושאי סיסטם ותקשורת כמו Active Directory ,Firewalls, Virtual machines, HTTPS, Certificates, DNS, SQL, AWS, AZURE,Proxy,
DLP, MDM 

יום בשבוע נדרש עד השעה 9 ושישי פעם בחודש כוננות בבית. 

  

יתרון: 

ניסיון ויכולת עבודה מול לקוחות בחול   

למשרות נוספות לחץ כאן המשרה אוישה